Nollningsvecka avklarad


                       

Nu har jag avklarat en hel veckas nollning. Blev en vecka full med lekar, skoj och nya bekantskaper. Imorgon har vi upprop till första kursen. Så då känns det som om allt börjar på allvar. Känns lite ovant att tänka att jag faktiskt börjat på Universitetet. Har liksom börjat komma till slutet av utbildningsstegen innan "det riktiga livet" med jobb och allt sådant börjar. Mysko...

Jobbade natt i natt. Känns som en ganska "vanlig" natt på Max City faktiskt. Halvmissnöjda kunder, stress, slagsmål, polisen etc... Om ni inte skulle ha något att göra någon lördag natt de närmaste veckorna runt 2-3 på natten så kan ni ju alltid komma hit och beskåda spektaklet. Nu ska jag inte jobba på en månad, för att se hur den nya fasen av livet artar sig och hur jobbet kan passa in där.

Efter en fullpackad vecka med nollning, tre-rätters-middag och nattarbete har jag och Martin en total slappardag här hemma utan att göra något vettigt. Ganska skönt faktiskt, varva ner efter veckan och ladda inför den som kommer. Den första riktiga veckan på universitetet =)

Bless!
Alex

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0