Lugn pysslig dag hemma

Nu var det ju faktiskt över ett år sedan som jag och Martin flyttade in i lägenheten. Ambitionen då var att allt skulle vara färdigt innan inflytt. Riktigt så blev det inte...

Vi har fått ta en dag i sänder. Under bibelskoletiden hann vi inte med att göra så mycket alls. Hann knappt sätta upp tavlor. Men nu är tavlor uppsatta och en skohylla står på plats.


Idag har vi satt upp hatthyllan som Martin gjort, så äntligen ser vår hall verkligen ut som en hall. Vi har satt upp en lampa i hörnet vid soffan så att det går att sitta och läsa där på kvällar utan att det blir för mörkt. Jag satte upp nya krokar inne i badrummet. Utöver detta så har vi plockat och fixat rent allmänt här hemma innan Martin stack till jobbet.

Nu är det bara köket kvar att fixa till. Jag har sagt det många gånger förrut, men nu tror jag nog faktiskt att det bara är det kvar.

Det har varit en skön och lugn dag. Nu på eftermiddagen har jag kunnat sitta inne och mysa medan regnet sköljt ner över Uppsala. Förlåt, men jag tycker faktiskt om när det regnar. Det är så trevligt att sitta och lyssna på regnet som droppar utanför.

Bless!
Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0