Bortrest

Just nu sitter jag hemma hos pappa i Västmanland. Vi kommer att vara bortresta i princip fram till 3-4 jan. Förutom över nyår då jag ska hem till Uppsala för att genomföra konferensen jag arbetar med.

Så som du kära läsare förstår så kan det bli lite dåligt med uppdateringar. Men då de flesta läsare också är bortresta över julen så är det nog inte så många som har tid att läsa, så det går väl jämnt upp?

När jag började läsa på Om jag kunde drömma i onsdags trodde jag att det var en bok som jag skulle kunna krypa upp med lite då och då under julen och läsa för att sedan läsa ut den i början på januari när jag kommit hem. Men så blev det ju inte upptäckte jag när jag hade börjat läsa. Det blev sträckläsning med sena kvällar. De sista 150 sidorna sträckläste jag i natt fram till 02.20. Så jag får se om jag har bättre "tur" med Gösta Berlings saga av Selma Lagerlöf. Vi får hoppas på att den räcker hela julen ;)


Bless!
Alexandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0