Lästa böcker 2009

Här kommer listan på lästa böcker 2009. Den är inte ett dugg imponerande om man jämför med andra litteraturbloggare. Men som jag nämnt tidigare så har jag ganska nyligen börjat läsa "på allvar" igen.

- Såld av Vera Efron
- Vindens skugga av Carlos Ruiz Zafón
- Jordens smartase ord av Fredrik Lindström
- När ingen ser oss av Karen Kingsbury
- Tusen strålande solar av Khaled Hosseini
Är det någon där? av Marian Keyes
- Emma av Jane Austen
- Utvandrarna av Vilhelm Moberg
- The Lion, the Witch and the Wardrobe av C. S. Lewis
- The Horse and His Boy av C. S. Lewis
- Invandrarna av Vilhelm Moberg
- Om jag kunde drömma av Stephenie Meyer
- När jag hör din röst av Stephenie Meyer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0