Uppdatering i julmyset

Nu är det kvällen före julafton. Så snabbt det gått. Nu sitter jag hemma hos svärföräldrarna och ska väl kasnke ta och göra något mer innan vi går och lägger oss? Dessa dagar har vi i alla fall hunnit med en del:

- Har hunnit jobba med nyårskonferensen
- Läst Om jag kunde drömma snart tre gånger...
- Läst cirka 70 sidor i Gösta Berlings saga (Den är lite seg, men den är nog oförtjänt egentligen. Svårt att mäta sig med Om jag kunde drömma)
- Maken har byggt ett pepparkakshus (det andra för i år)

Jag sitter och längtar efter att få fortsätta läsa Twilight. Jag drömmer till och med om det på nätterna. Ska ut på mellandagarna och se om jag kan hitta dem annars beställer jag dem nog hos adlibris.

Bless!
Alexandra

Kommentarer
Postat av: Linnea

Sa du har ocksa blivit tagen av Twilight? Jag har inte orkat ta tag i att lasa dem an, men det gor jag nog nar hysterin forhoppningsvis snart lagger sig, sa man kan fa tag i dem lattare pa biblioteket. Gillar du filmerna ocksa?

2009-12-30 @ 16:31:04
URL: http://tanktochskrivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0