Att vara uppe en tidig morgon


Att sitta uppe en tidig morgon är en av de bästa saker jag vet. En del skulle klassa mig som tokig, men det är faktiskt riktigt mysigt. Ofta är det ingen annan som är vaken och allt är helt tyst. I och för sig är det fortfarande vardag så nu hör jag folk som vandrar omkring och vatten som strilar. Men om du tar en lördagsmorgon klockan 7 så kan jag lova dig att man är ganska ensam om att vara vaken.

Jag är verkligen en morgonmänniska. Får mest saker gjorda på morgon/förmiddagar, och blir helt deprimerad av att inte komma igång förän 11-12 någonstans. Känns ganska konstigt egentligen men jag har förlikat mig med att jag gillar morgnar, något som vad jag vet, inte är så vanligt.

Bless!
Alexandra

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej Alexandra!

Vilken fin blogg du har!

Och jag måste bara kommentera att jag är precis som dig nä det gäller morgnarna. Tidigt en lördagmoron är underbart!

Ha en bra helg!

/ Johanna Sellén

2009-10-17 @ 14:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0