Vad har DU gjort?

Stenfigurerna uppe i Notre Dame


Inspirerad av Rorys tal vid hennes examen på Chilton där hon nämner att hon åkt flotte med Huck och Jim och åkt tåg med Anna Karenina, börjar jag fundera på vad jag har gjort.

Jag har åkt jorden runt på 80 dagar, räddat tiden tillsammans med Momo, flygit på kvast tillsammans med Harry Potter, varit kär tillsammans med unge Wether, jag har försökt lösa mysteriet om författaren Julian Carax, gått en introduktionskurs i filosofi med Sophie, blivit riddare med Alanna och mycket mer.

Just nu håller jag på att utvandra till Amerika tillsammans med Kristina och Karl-Oskar.

Vad har du gjort?

Bless!
Alexandra

 


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Vilket roligt sätt att komma ihåg sina favoitböcker på! Jag måste också fundera ut :)

2009-10-22 @ 18:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0