Alexandra gillar...



Bild från Dyrön nere på västkusten.


- Naturen.
Det finns många vackra ställen och platser på den här jorden.

- Min älskade make. Han är Han med det stora H:et.

- Morgonstunder med Bibeln. Lägger en bra grund för hela dagen.

- Att sitta i biblioteket och plugga. Finns ingen mer rogivande plats.

- Att resa. Tycker om att se och uppleva nya saker och platser.

- Böcker. Finns så mycket bra tankar och berättelser nedskrivna.

- Att vara uppe tidigt en lördag morgon. Så stillsamt när alla andra sover.

 

 


Kommentarer
Postat av: Teresa

Hallå! Får jag länka till din blogg från min blogg?

2009-09-22 @ 22:30:48
URL: http://vintervagor.blogspot.com
Postat av: Teresa

Hej! Förlåt att jag inte svarade på sms:et i dag, men jag hade mobilen på ljudlös och såg det inte förrän jättesent. Då försökte jag ringa, men det kom ingen kopplingston. Sen gick alla hem och så tänkte jag att jag skulle sms:a och säga det, men det glömde jag.

Ja, alltså ... Jag är lite glömsk. Förlåt i alla fall, hoppas att du hittade nån annan att plugga med.

Kommer du att vara på institutionen i veckan? Eventuellt att jag kommer dit och pluggar, och då kanske jag kan få höra av mig?

2009-09-28 @ 21:01:25
URL: http://vintervagor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0