Filmrecension: Avatar

Den bästa filmupplevelsen år 2009 kom sent på året. Den 26 december åkte jag, maken och en kompis till stan för att se Avatar på bio. Jag visste inte så mycket om den mer än att det var en fantasyfilm och att den såg bra ut. Så jag visste inte riktigt vad jag skulle förvänta mig.

Jag kan lugnt säga att detta är den bästa film jag sett på länge! Den är helt underbar och berör en djupt. Den kommer att sitta kvar på näthinnan länge. Helt fantastisk natur och en bra story där verklighet och det vi kallar fantasi suddas ut. Att stå och kämpa för det man tror på, oavsett vilket pris det kostar, genomgår hela filmen.

Efter att ha sett denna filmatisering var jag helt mållös. Den tog tag i en så hårt. Den är verkligen en av de bästa filmer jag någonsin sett. Och jag kan säga att jag var bra sugen på att gå in och titta på filmen en gång till direkt när den slutat.
 

 


Kommentarer
Postat av: Teresa

Jag har tänkt gå och se den innan 3D-versionen slutar gå på torsdag.

2010-01-04 @ 19:55:48
URL: http://vintervagor.blogspot.com
Postat av: amanda & Jonna

Har tänkt gå och se den på bio!

Och du tycker den är sevärd låter det som? =D

/ Amanda

2010-01-05 @ 21:28:25
URL: http://amandajonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0