I'm back!

Sådärja. Då var vi hemma igen efter en vecka på Cypern. Det har varit mycket sol, många grader Celsius och trevligt sällskap. Jag är dock bara en svag aning brunare, det går att se var halterneck-bandet på bikinin suttit, men inte så mycket mer än så. De rödhårigas förbannelse. Men men, jag är van.

Nu har jag testat att semesterläsa och jag kan avslöja att det gick sådär. Jag har läst Club dead av Charlaine Harris (i bilen till Dalarna, var tvungen att läsa ut den innan vi lämnade Sverige då den var superspännande och jag inte vill ta med biblioteksböcker utomlands) och Inte han! av Sheila O'Flanagan. För tillfället är jag halvvägs genom Ängelns lek av Carlos Ruiz Zafón. Så typ en och en halv bok blev utläst på Cypern, fast båda O'Flanagan och Ruiz Zafón är riktiga tjockisar så jag får trösta mig med det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0