Ljuset i tunneln

Nu har jag jobbat klart (iaf nästan). Efter snart 1,5-2 veckor med jobb hela dagarna och den senaste veckan med 15 timmars arbetsdag så är jag nästan klar nu. Har sovit en hel del nu. Känns så overkligt att det är över. Att jag nu kan vara hemma mer än den tid jag sover eller äter frukost. Det är inte så att jag tycker illa om mitt jobb, inte alls. Det vara bara lite mer krävande den här gången än jag hade räknat med.

Så nu på första gången på länge låg jag i sängen och läste i morse. Kändes så konstigt, som att det var så länge sedan. Snart ska det bli liv här inne igen. Ska fira min och makens bröllopsdag idag, sedan ska jag komma tillbaka till det normala livet igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0