Hemmastökande och läsning

Oj, vad tiden går fort. Det händer så mycket och man har så mycket för sig. Det var fyra dagar sedan jag skrev senast. Tiden bara försvann. Har knappt suttit vid datorn sedan dess.

Vi håller på och renoverar här hemma i lägenheten, närmare bestämt hallen. Jag har rivit tapet flera dagar och slipat väggarna några dagar efter det. Så jobba i hallen på dagarna och läsa på kvällarna har varit mitt schema medan maken har varit iväg som ledare på barnläger, sedan legat hemma i feber och jobbat efter det. Imorgon kommer dock svärfar och ska hjälpa oss vidare och förhoppningsvis är det tapetserat och klart på onsdag/torsdag när han åker hem.

Iförrgår började jag läsa Dead until Dark av Charlaine Harris. Den hann inte ens komma in på "Läser just nu"-listan innan den var utläst. En intressant och mycket spännande bok. Recension kan komma senare. Känner att jag inte är i stånd att lova ut recensioner då så mycket annat kommer i vägen och sedan försvinner lusten. Men vi får se. Jag har ett par böcker jag borde och egentligen vill recensera på tur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0