De älskade vampyrerna


Den 30 juli har the Twilight Saga: Eclipse biopremiär. Vilket ingen som tycker om Twilight-serien kan ha missat. Den 29 juli kommer det i de flesta större städer i Sverige av SF att anordnas en Twilight-kväll, där man får en smygpremiär av den tredje filmen, men även se de första två filmerna på bio igen. I promise you: I'll be there. Ska bli kanonkul!

Något annat jag längtar efter är att "Så länge vi båda andas" ska komma ut på svensk pocket. En bokhandel jag besökte vid jul sade att utgåvan skulle komma ut snart, under våren. Nu är det, idag faktistkt, första juni, vilket betyder att det inte är vår längre utan sommar. Men den har fortfarande inte kommit ut. Fast utav vad jag luskat fram på Adlibris borde den komma nu under juni. Perfekt, då har man lite mer tid än vanligt. Då blir min serie äntligen komplett och jag kan läsa boken på svenska. Förra och enda gången jag läst den gjorde jag det på engelska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0