Ljudbok?



Ligger hemma i sängen idag, perfekt tajming då jag tänkt plugga hela dagen. Så jag är sängliggande, kanske även har feber. Har ingen ork att läsa en vanlig bok, och kom på att en ljudbok vore perfekt i den här situationen, problemet är bara att jag inte har någon. Men efter en stunds tänkande kom jag på att jag faktiskt har en. Mannen med järnmasken av Alexandre Dumas. Jag fick köpa den jättebilligt när jag beställde från Adlibris eller Ginza eller något sådant för ganska länge sedan.

Brukar inte lyssna på ljudböcker i vanliga fall. Har gjort det en gång eller så. Min morbror trollkarlen när jag var yngre. Men nu ska det bli av, vi får se hur det går. Ni får önska mig lycka till!



 


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Ljudböcker är bra när man är sjuk! Jag lyssnade på "Ronja Rövardotter" förra veckan när jag inte orkade läsa. Vi hade bara Astrid Lindgren på ljudbok, men det är ju inte fy skam :)

2009-11-07 @ 18:32:37
URL: http://tanktochskrivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0