Önskelista

Ja, majoriteten av personer i min släkt verkar vara födda under våren, mer precist: Mars månad. Men nu har Mars gått och nästan hela April. I Juni fyller jag år och det har redan börjats tala om önskelistor.

Här kommer dock en annan sorts önskelista än de jag vanligtvis brukar skriva. För tillfället önskar jag mig mest mer tid. Jag skulle alltså vilja önska mig tid för att läsa dessa böcker:

- Svindlande höjder - Emily Brontë
- Nybyggarna - Vilhelm Moberg
- Sista brevet till Sverige - Vilhelm Moberg
- Buddenbrooks - Thomas Mann
- Stolthet och fördom - Jane Austen

Tror och hoppas att jag kommer få mer användning för mitt bibliotekskort nu under våren och sommaren. Så mysigt att knalla runt på bibblan och titta på alla dessa böcker som finns. Riktigt nöje faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jag har också en låååång lista på böcker jag vill läsa inom den närmaste framtiden. Som tur var verkar det som att jag har tid också, hoppas du också hinner läsa! :)

2010-05-01 @ 15:54:31
URL: http://tanktochskrivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0