Födelsedagsfirande och trevligt besök

Igår fyllde jag år! Mycket trevligt. Tillbringade halva dagen med att laga buffé till ca 15 personer, det var lite ovant med det funkade. Allt blev mycket gott: två pajer, pastasallad, bönsallad, grönsallad, hembakat brytbröd. Till efterrätt blev det plommonpaj och Frödinges princesstårta. Väldigt trevlig dag blev det med trevligt besök.

Min mamma, lillebror och mormor sover över till imorgon. Idag var jag, maken och mormor och tittade på botaniska trädgården. Lite blåsigt och kallt men fina blommor att titta på.

I present fick jag inte jättemycket böcker direkt men mycket annat bra. Fick dock 1001 böcker du måste läsa innan du dör av Göran Hägg och Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann av Jonas Jonasson. Den förstnämnda har jag velat ha väldigt länge. Tror att det är en väldigt bra bok att få boktips ifrån.


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Hundraåringboken är helt fantastisk! Otrolig berättelse, som ändå går ihop, och man lär sig mycket. Kan jag verkligen rekommendera!

2010-06-16 @ 13:50:12
URL: http://tanktochskrivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0